
Conte de Nadal,Ch. Dickens
Versió de Lluís Quintana

"Era el dia abans de Nadal, a Londres, cap a 1840.
Feia molt fred i era gairebé fosc.
Només eren les tres de la tarda, però hi havia una boira molt espessa que no deixava veure res.
Al centre de la ciutat hi havia un edifici molt vell.
A la porta s'’hi podien llegir dos noms: Scrooge i Marley..."
Feia molt fred i era gairebé fosc.
Només eren les tres de la tarda, però hi havia una boira molt espessa que no deixava veure res.
Al centre de la ciutat hi havia un edifici molt vell.
A la porta s'’hi podien llegir dos noms: Scrooge i Marley..."
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada