dilluns, 22 de novembre del 2010

Convivència intercultural i educació antiracista

Els passats 18 i 19 de novembre se celebrà a Girona el Setè Simposi: Llengua, educació i immigració. En aquesta edició els organitzadors es proposaren abordar la qüestió de la convivència intercutural i l´educació antiracista.
Els companys de l'ESADI d'Eivissa i Mallorca, Jordi Escandell i Joana M. Martorell, hi participaren amb aquesta comunicació que dóna a conèixer en què consisteix la feina de l'Equip de Suport d'Atenció a la Diversitat i Interculturalitat (PAIRE).

  Us podeu descarregar els documents que us interessin al web Atenció a la Diversitat:
http://www.caib.es/govern/organigrama/area.do?coduo=216294&lang=ca

1 comentari:

  1. Bon dia,
    he estat mirant la vostra presentació i 'he trobada molt interessant, encara que no he pogut veure molt bé els documents que presenteu. Miraré de baixar-me'ls quan els del Simposi pengin les comunicacions. Jo també vaig presentar-hi una comunicació, però no vaig poder assistir al Simposi perquè em vaig trencar el peu fa 10 dies.
    Montse Cendra

    ResponElimina